דף הבית איכות חיים זה הזמן לשדרג את חוויית הצפייה עם מעמד לטלוויזיה!

זה הזמן לשדרג את חוויית הצפייה עם מעמד לטלוויזיה!

חוויית הצפייה במסך הטלוויזיה בשנים האחרונות מתפתחת בקצב בלתי נתפס ומתקדמת בצעדי ענק אל עבר טכנולוגיית הבית החכם. כמעט כל סלון מתהדר עם מעמד לטלוויזיה אלא אם יש ברשותכם מסך טלוויזיה ישן (שאולי יש לו ערך אספנות אבל כלום מעבר לכך, לכן קודם כל הגיע הזמן לרכישת מסך חדש ושטוח.

חוויית הצפייה במסך הטלוויזיה בשנים האחרונות מתפתחת בקצב בלתי נתפס ומתקדמת בצעדי ענק אל עבר טכנולוגיית הבית החכם. כמעט כל סלון מתהדר עם מעמד לטלוויזיה אלא אם יש ברשותכם מסך טלוויזיה ישן (שאולי יש לו ערך אספנות אבל כלום מעבר לכך, לכן קודם כל הגיע הזמן לרכישת מסך חדש ושטוח. למסכים שטוחים ישנם כל כך הרבה יתרונות ולכן כל הזמן חברות מייצרות סוגים חדשים וטובים יותר המעניקים איכות צפייה מדויקת וברורה יותר מהמסכים הקודמים. ישנן שיטות שידור שונות כיום וסביר להניח שבעתיד יהיו עוד נוספות. חלק מהאנשים רוכשים טלוויזיות בטכנולוגיית HD, לחלק מהאנשים יש בבית מסכי פלזמה וכיום ישנה טכנולוגיה חדשה והמשוכללת ביותר הנקראת 4K והדרך הנוחה ביותר למקם אותם היא עלידי שימוש עם מעמד לטלוויזיה. ראשית, מומלץ לרכוש מסך שטוח כיוון שהוא יעיל הרבה יותר ממסכי הענק המסיביים שיוצרו בעבר. לאחר שבחרתם מסך איכותי או שכבר יש ברשותכם מסך או אפילו כמה מסכים שטוחים שונים, כעת נוכל לדבר על תלייתם או הצבתם הנכונה בחללי החדרים השונים על מעמד לטלוויזיה. ישנה משמעות רבה למיקום ולאופן בו נתלה את מסכי הטלוויזיה שלנו כך שחוויית הצפייה שלנו תושפע ממנו וכמו כן, גם ישנה השפעה על המראה העיצובי של החלל ברוב המקרים.

כיצד נבחר מעמד לטלוויזיה שיתאים לנו?

ובכן, לבחירת מעמד לטלוויזיה מתאים יש משמעות ולכן צריך לבצע בחירת מעמד לטלוויזיה לאחר בדיקת קריטריונים חשובים כך שחוויית הצפייה האיכותית אכן תוכל להתממש. הנה כמה מהקריטריונים החשובים ביותר אליהם חשוב להתייחס:

  • גודל – כאשר מדברים על גודל מתייחסים אל גודל החלל בהתאמה אל גודל המסך. אם יש ברשותנו מסך קטן מאוד והחלל לא גדול, אולי נכון לתלות את המסך על מתקן נייד כך שנוכל לקרב את המסך אלינו בהתאם. אם יש ברשותנו מסך טלוויזיה גדול והחלל מאפשר לנו, אולי מומלץ להתקין אותו על מעמד לטלוויזיה כיוון שניתן לצפות בו מכל נקודה. בכל מקרה צריך להבין את היחס בין גודל החדר וגודל המסך ולהבין כיצד נוכל לצפות במסך באופן הברור ביותר.
  • נוחות – אם אחד הדברים החשובים לכם ביותר היא הנוחות שלכם ואתם מעוניינים להיות אלו שמכתיבים למסך באיזו זווית, גובה או מרחק להיות, יכול להיות מעמד לטלוויזיה יהיה הפתרון הנכון והיעיל ביותר עבורכם. גם זרוע חשמלית מעניקה נוחות בלתי מתפשרת ואנשים רבים נהנים להתקין אותה בחדרי השינה.
  • סגנון עיצובי – אם חשוב לכם כי מעמד לטלוויזיה יהווה גם אלמנט עיצובי בנוסף להיותו מתקן תלייה, תוכלו להתקין בביתכם עמוד נירוסטה. עמודי נירוסטה מצליחים להשתלב בכל מיני סוגים שונים של חללים ומיד מעניקים לכל חלל מראה אסתטי, מודרני ומושך.

התייעצו עם אנשי מקצוע באשר לבחירת מעמד לטלוויזיה

אם החלטתם שברצונכם להעניק לעצמכם חוויה חדשה ולשדרג את חלל הסלון או אולי את חלל חדר השינה ואינכם בטוחים איזה מעמד יהיה האיכותי והמתאים ביותר, תמיד תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע בענף האודיו – ווידאו. אנשי המקצוע יעזרו לכם להבין היכן איזה מעמד יהיה המוצלח ביותר וכמובן היכן מומלץ להתקין אותו. צפייה נעימה ותתחדשו.