דף הבית עסקים מיגון ואבטחה הגן על המשרד עם כספת!

הגן על המשרד עם כספת!

ישנם המון נזקים בלתי צפויים שעלולים להזיק למשרד ולציוד הנמצא בתוכו. לצערנו הרב שרפות, הצפות, פריצות ועוד סוגים נוספים של נזקים, לעתים מתרחשים. אם ברצוננו לצמצם את הנזקים, ישנם כל מיני אמצעי בטיחות שניתן לקחת. זאת אחת הסיבות המרכזיות בגללן בעלי משרדים ועסקים רבים מחליטים לרכוש כספת לשימושים משרדיים. רכישת כספת כזו יכולה להגן על תכולות בעלות חשיבות רבה ולהגן עליהן גם במקרים של נזקים בלתי צפויים. ישנם כל מיני סוגים שונים של רכוש המוחזק במתחמים משרדיים ולכן, ישנן כספות עם מאפיינים ספציפיים שיעניקו הגנה מלאה לכל רכוש ורכוש. כספת משרדית מעלה את רמת הבטיחות לרכוש המשרדי שלכם. בעבר רכישת כספות אולי לא הייתה פופולרית, אך היום נראה כי יותר ויותר אנשים מעוניינים להגן על חפצים בעלי ערך בכל מחיר. אם החלטתם שהצעד הבא שלכם הוא רכישת כספת, אמליץ לעשות את הרכישה בקפידה יתרה. רכישת כספת ללא כל ידע מקדים, עלולה להסתכם ברכישה שגויה וכמובן בבזבוז של כסף. ישנם מאפיינים שונים לכספות ורצוי להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה.

תכולות משרדיות הזקוקות להגנה

כספות, כמו שהתחלתי לציין מיוצרות בסוגים רבים ועם מאפיינים שונים. על מנת לבחור את הכספת המתאימה למשרד, עליכם להתאים את מאפייני הכספת אל הרכוש אותו תרצו לאבטח. הנה כמה דוגמאות לתכולות שזקוקות לאבטחה נכונה:

  • מסמכים: לא מעט משרדים מחזיקים בכמות לא מבוטלת של מסמכים. למרות שכיום העולם הדיגיטלי מתפתח מאוד, עדין מסמכים הם רכוש שנמצא בכל משרד ומשרד. ישנם משרדים המחזיקים במידע חשוב ומסווג הקשור ללקוחות או למשרד עצמו ולכן המידע יהיה זקוק להגנה מקסימלית. פרמטר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא סוג התכולה. ישנן כספות מיוחדות בעלות תקן עמידות בפני אש שיכולות להגן על ניירת גם כאשר פורצת שרפה.
  • מדיה מגנטית: משרדים רבים מחזיקים בכמות גדולה של מדיה מגנטית על גביה נמצא מידע חשוב ומסווג. מדיה מגנטית כוללת כוננים ניידים, אר-דיסקים, דיסקים וכל מכשיר אלקטרוני אחר בעל ערך. בנוסף ליכולות מיגון טובות, גם תכולה זו תזדקק להגנה מפני נזקים. קיימות כספות עם תקן חסינות אש המיועד להגנה על מדיה כזו.
  • מוצרים יקרים: ישנם משרדים שמחזיקים במשרד עצמו מוצרים בעלי ערך כלכלי גבוה כמו יהלומים, תכשיטים או כל מוצר אחר הקשור לתחום בו עוסק המשרד. גם לתכולות כאלה ישנם תקנים מיוחדים להגנת הרכוש הספציפי.

רכישה מתאימה

אם אינכם בטוחים איזו כספת תהיה המתאימה עבור המשרד שלכם, פנייה אל אנשי מקצוע מומחים היא ללא ספק הדרך הנכונה למניעה של רכישה שגויה. חברות המתמחות בענף ומציעות למכירה סוגים שונים של כספות, תדענה בדיוק אילו מאפיינים כל תכולה צריכה, איזה מנגנון יהיה היעיל ביותר עבורכם לתפעול וכמובן, היכן מומלץ להתקין את הכספת שלכם ברחבי המשרד. אל תתפשרו ברכישת כספת משרדית ותוכלו להיות בטוחים שהרכוש שלכם מוגן בכל עת.