דף הבית עיצוב עיצוב פנים אירוע משפחתי מעוצב בבלונים

אירוע משפחתי מעוצב בבלונים

אם יש לכם בקרוב אירוע משפחתי בעל חשיבות רבה ואתם מעוניינים הפעם לערוך אירוע שונה ולחשוב מחוץ לקופסה, המאמר הבא יוכל לפתוח לכם את הראש לכיוונים חדשים. זה ממש לא משנה מי חוגג את האירוע בשלב הראשון כיוון שהקונספט עליו מיד אפרט, מתאים לכל הגילאים. אם מעולם לא שמעתם על עיצוב אירועים שונים באמצעות בלונים בלבד, הנה רעיון יוצא דופן שיכול בקלות לשנות את פני האירוע כולו. כן כן כן! בלונים יכולים להתאים גם לסבתא אם היא חוגגת יום-הולדת 80 וגם אם אחותכם הקטנה ילדה תינוק חדש. ישנה נטייה להניח כי בלונים תמיד מקושרים אל ילדים אך זוהי הנחה מוטעית מיסודה. האמת היא שהפעם הראשונה שבלונים הוצגו בפני אנשים, הם הוצגו בפני משפחת מלוכה בחצר הארמון כך שהבלונים לראשונה לא פגשו כלל ילדים. אין ספק שצבעי הבלונים והעובדה שניתן להעיף אותם באוויר מרגשת המון ילדים אך עיצוב בבלונים הוא משהו שונה לחלוטין.

אירוע עם בלונים, מה הכוונה?

קודם כל, הכוונה היא לאטרקציה שנקראת עיצוב אירועים בבלונים. עיצוב זה הוא עיצוב לכל דבר העומד בפני עצמו. מי שאחראי על עיצוב הבלונים הם אמני הבלונים שעברו הכשרות וצברו ניסיון רב בעיצוב אירועים שונים. אז איך אירוע כזה מבדיל את עצמו מאירועים אחרים בואו נבין:

  • עיצוב – החלל של האירוע מעוצב על ידי אלמנטים העשויים מבלונים בלבד. מארגני האירוע בוחרים קונספט הקשור אל בעל או בעלת השמחה וכל החלל מעוצב בהשראתו. אם סבתא חוגגת והיא שנים עבדה בתחום הקוסמטיקה, האלמנטים השונים יהיו מעוצבים בנושא וכן הלאה עם כל נושא שתרצו. חלל המעוצב באופן הזה משפיע על התחושה כך שהאורחים, כבר מהרגע הראשון שיכנסו אל החלל, יחושו כאילו נכנסו אל עולם אחר לכמה שעות.
  • סדנה / הפעלה – ישנם אמני בלונים שבנוסף לעיצוב החלל באלמנטים שונים גם מציעים סדנה או הפעלה. האמן ילמד את האורחים כיצד לייצר כמה צורות בסיסיות תוך כדי שהקהל משתף פעולה ומתגבש. אפשר לחשוב על אלמנט לעיצוב מבעוד מועד שיהיה קשור אל הרעיון המרכזי בו מעוצב האירוע.
  • זיכרון – אם האירוע יצולם, לבני המשפחה והחברים תישאר מזכרת מיוחדת במינה ובעלת חשיבות רבה. אפשר לייצר אלבום תמונות הכולל את כל בני המשפחה מעצבים את האלמנטים מהבלונים ולשלוח לכל אחד שהיה באירוע את התמונה שלו עם האלמנט שעיצב בעצמו.

איך בוחרים אמן בלונים

ישנם הרבה אמני בלונים אך על מנת למצוא את המוכשר והמקצועי ביותר, ההמלצה הטובה והנכונה היא להיכנס אל האתרים השונים ולהתרשם מעבודותיהם השונות של אמני הבלונים. בחרו אמן או אמנית בלונים אליהם תתחברו גם מבחינה אישית וגם מבחינה עיצובית. אמן בלונים מקצועי, בעל ידע וניסיון, יוכל להוציא לפועל כל רעיון העולה בראשכם. התחילו לחשוב מחוץ לקופסה וערכו אירוע יוצא דופן, שמח ובלתי נשכח.