דף הבית אירועים אירוע יוצא דופן מעוצב בבלונים

אירוע יוצא דופן מעוצב בבלונים

שחיפשתם. חשוב מאוד להבין ולדעת שעיצוב בלונים הוא קודם כל, אינו דומה לקישוט או דקורציה באמצעות בלונים. עיצוב בבלונים כשמו כן הוא, עיצוב של ממש. בנוסף, אנשים רבים טועים ומניחים שאירוע מעוצב בבלונים מיועד רק עבור אירועים ומסיבות של ילדים קטנים ומאמר זה יסביר מדוע הנחה זו שגויה ביסודה. מי שאחראי על עיצוב הבלונים הם כמובן אמני הבלונים המוכשרים שזהו מקצועם הבלעדי. אמני בלונים הופכים לכאלו לאחר לימודים, רכישת ידע וניסיון בעיצוב של אירועים מסוגים שונים ומשונים וזוהי תשוקתם האמתית. המטרה האמתית והעיקרית של אמני הבלונים המעצבים בבלונים בלבד, היא להפוך כל חלום ומשאלה למציאות ועל כך אפרט בהמשך. עיצוב בלונים מעניק משהו שלא יכול להתקבל באירועים אחרים וזוהי הרגשה ייחודית שנוצרת בחלל לכמה שעות.

מה כולל עיצוב בלונים

עיצוב בלונים כולל בתוכו מספר דברים שונים. חלק מאמני הבלונים עורכים אירועים וחלקם, מעצב בבלונים אינסטלציות ומיצגים לתערוכות שונות ברחבי הארץ ובעולם. הנה מה שתשיגו עם עיצוב בלונים:

  1. אירוע קונספט: אירוע קונספט הוא אירוע המעוצב על ידי קו עיצובי או נושא מרכזי אם תרצו. מארגני האירועים או האנשים החוגגים הם יהיו אלו שיבחרו את הרעיון המרכזי. רעיונות אלו יתאימו לסגנון של האירוע בין אם הוא אירוע יום-הולדת, אירוע חברה וכולי. כל החלל יעוצב באלמנטים הקשורים לנושא המרכזי באמצעות בלונים בלבד. לחלל המקורי לא יהיה זכר.
  2. סדנאות/הפעלות: חלק מאמני הבלונים השונים מציעים כחלק מהשרות שלהם לערוך הפעלה או סדנת עיצוב בלונים במהלך האירוע. העיצוב הוא ברמת מתחילים וכמובן יתאים לנושא ולגיל של האורחים. הפעלות מהסוג הזה יוצרות שיתוף פעולה המגבש את האורחים כך שיתאים גם לאירועי גיבוש צוות, ילדים, מבוגרים וכולי.
  3. שילוב אלמנטים: אמן או אמנית בלונים מוכשרים, משלבים את כל האלמנטים הנמצאים בחלל מבעוד מועד יחד עם עם עיצוב הבלונים כך שרחבת הריקודים, בר המשקאות או השולחנות לא ירגישו כאילו אינם שייכים לעיצוב. תפקידו של האמן הוא ליצור מראה הרמוני ואינטגרלי לכל האלמנטים השונים בחלל.

בחירת אמן בלונים

ישנם לא מעט אמני בלונים מוכשרים אך לא כולם מעצבים בבלונים אלא רק מקשטים ולא כולם מציעים להעביר סדנה או הפעלה שהיא אטרקציה סופר מקורית עבור האורחים באירוע. אמני בלונים מקצועיים מציגים את תיק העבודות שלהם ברשת. תוכלו להתרשם מעיצובים שנעשו עבור סוגים רבים של אירועים לכל הגילאים השונים ולבחור את האמן אליו התחברתם. הגיע הזמן להתחיל לחשוב מחוץ לקופסה ולערוך את האירוע הבא שלכם באופן שאף אחד מהאורחים לא ישכח שנים רבות. למה אתם מחכים? התחילו לתכנן!