דף הבית עסקים מיגון ואבטחה איזו כספת מתאימה להגנת תכשיטים

איזו כספת מתאימה להגנת תכשיטים

עולם הכספות הוא מאוד רחב ויש בו המון סוגים שונים של כספות. כספות ביתיות החלו לצבור פופולריות רבה בשנים האחרונות כיוון שלאנשים נמאס לשמוע כל פעם על פריצה שהתרחשה בבית של חבר. חוץ מזה, מדוע לקחת סיכון שמשהו יקרה לתכולה מסוימת שכה חשובה לנו הן אם ברמה הרגשית והן אם ברמה המקצועית/בטיחותית. בשביל לבחור נכון ולהימנע מהוצאת כספת מיותרת כתוצאה מרכישה לא נכונה, נבחן את המאפיינים השונים של כל כספת וכספת וכך נדע היכן אנחנו עומדים מבחינת הגנת התכולה שלנו . אל תתפשרו בפנייה אל חברה שאינה מקצועית מפני שרק כך תוכלו להימנע מרכישה שגויה. אז מה בעצם מאפיין את הכספת הביתית, על אילו אובייקטים היא מסוגלת להגן ואילו יכולות מיגון יש לה. גם הגדלים של הכספת הביתית משתנים בהתאם לצורך הנדרש. נכון שניתן להזמין כספת בהזמנה אישית לפי מה שנוח לכם, אך לכספת צריכים להיות קריטריונים מסוימים על מנת שתענה על הצרכים הספציפיים שלכם.

כספת לתכשיטים

על מנת לשמור על תכשיטים שאינם עולים מעט כסף, צריך לוודא את כל הפרטים הקשורים אל הכספת ולהיות בטוחים שהיא אכן איכותית. הנה כמה מהמאפיינים שצריך לבדוק לפני רכישת כספת ביתית חדשה:

  1. גודל – עליכם להבין איזו כמות של תכשיטים יש ברשותכם. האם אתם מתכננים להכניס אל הכספת עוד תכשיטים בעתיד. על מנת שלא תרכשו כספת קטנה מדי ותמצאו את עצמכם עם תכשיטים שאינם מוגנים, נסו להבין מהו הגודל הנכון. בנוסף, ישנן כספות המגיעות עם מגירות שונות וגם כאלו המיוצרות בהזמנה אישית. אולי ברצונכם ליצור סדר מסוים כך שתוכלו בקלות לדעת היכן כל פריט נמצא.
  2. איכות – בדרך כלל, הכספות שנחשבות לאיכותיות ביותר הן כספות בתקן. כספות בתקן הן כספות שעברו סדרות ומבדקים מקיפים והן בעצם מציינות את יכולות המיגון השונות של כל כספת וכספת. יכול להיות שהכספת תהיה בעלת תקן עמידות בפני פריצות באמצעות כלים שונים ויכול להיות שהיא תהיה עמידה בפני קידוח. ניתן להזמין כספות בעלי יכולות מיגון גבוהות מאוד, כל אחד ומה שמתאים לו.
  3. מנגנון – מנגנוני נעילה מתחלקים להמון סוגים שונים. ישנם מנגנונים ביומטריים הפועלים על ידי טביעת אצבע, מנגנונים הננעלים באמצעות מפתח, מנגנונים מכניים, דיגיטליים ועוד. בבחירת המנגנון, וודאו שהוא מהסוג האיכותי ובנוסף, וודאו שאכן הוא נוח עבורכם לתפעול.
  4. מיקום – חשבו היכן יהיה המקום האסטרטגי ביותר עבור התקנת הכספת. לעתים אנשים מעוניינים להסתיר את הכספת הביתית שלהן אך לצערנו, פורצים יודעים כמעט תמיד היכן לחפש. כספת איכותית בעלת תקן יכולה לעשות עבודת הגנה מצוינת ולכן אין צורך להסתירה אלא להתקינה במקום עם גישה נוחה.

למי פונים

כספות רוכשים רק אצל חברות מקצועיות אם ברצונכם שהן יהיו איכותיות ובעלות יכולות מיגון מן השורה הראשונה. ישנן לא מעט כספות הנמכרות במקומות שונים יחד עם מוצרים שאינם קשורים לענף. היזהרו מרכישת כספות כאלו, הן לא יכולות להבטיח הגנה מלאה.